Warunki użytkowania sklepu GraFok.pl

 

I. Warunki ogólne

 

1. Sklep GRAFOK prowadzi sprzedaż za pośrednictwem witryny internetowej www.grafok.pl i umożliwia dokonanie zakupów internetowych

 

2. Sklep GraFok jest prowadzony przez firmę:

 

Grafok Łukasz Stanek

ul. Sobieskiego 4 

47-223 Stare Koźle

NIP 7491810805 

Regon 385514315 

 

3. Adres korespondencyjny

Grafok Łukasz Stanek

ul. Sobieskiego 4

 47-223 Stare Koźle

tel. : +48 723186937

e-mail:grafok@.pl

 

4. Zakupy realizowane w sklepie internetowym www.grafok.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

 

 

II. Proces składania i realizowania zamówień w sklepie Grafok

UWAGA!!! Dozwolone jest użycie jednego kodu rabatowego podczas dokonywania zakupów w sklepie grafok.pl. Jeżeli posiadasz więcej niż jeden kod, zdecyduj którego chcesz użyć.

 

1. Proces złożenia zamówienia jest możliwy po założeniu osobistego konta w sklepie internetowym GraFok.pl 

2. Osoby posiadający swój profil mają możliwość śledzenia historii swoich zamówień i mogą być uczestnikami programu lojalnościowego.

3. Jest możliwość dokonywania zakupów bez rejestracji w sklepie internetowym, jednak wówczas nie będzie możliwości śledzenia historii zamówień, jego statusu i korzystania z programu lojalnościowego.

4. Zamówiony towar zostaje dodany do koszyka. Klient jest zobowiązany sprawdzić zawartość koszyka, a następnie zatwierdzić jego zawartość poprzez kliknięcie przycisku ZATWIERDŹ/ZAMÓW.

5. Zatwierdzenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna i zobowiązuje sprzedającego do wysłania towaru po widocznej w koszyku cenie, a nie zamawiający ma obowiązek zapłacić za zamówiony towar. 

6. Warunkiem realizacji zamówienia przez sprzedającego jest prawidłowe podanie przez kupującego poprawnych danych adresowych, stosownie do wybranej formy wysyłki, a także podanie nr telefonu, pod którym będzie można potwierdzić ewentualne zamówienie.

7. Przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych i kontaktowych określone jest w dokumencie Ochrona Danych Osobowych (link).

8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.

9. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12.00, a także w sobotę, niedzielę i dni świąteczne, będą realizowane kolejnego dnia roboczego.

10. W przypadku sezonu urlopowego lub przypadków losowych zamówienia będą realizowane w najbliższy możliwy dzień roboczy. Informacje o ewentualnych opóźnieniach w wysyłce będą zamieszczane w widocznym miejscu na stronie sklepu internetowego.

11. W wyjątkowych okolicznościach, niezależnych od sklepu GraFok.pl, sprzedający zastrzega sobie prawo do czasowego wstrzymania wysyłki zamówienia, a o sytuacji tej bezzwłocznie powiadamia kupującego. 

12. Zamówienia z błędnie wypełnionymi danymi teleadresowymi (brak telefonu, nieaktywny adres e-mail) będą anulowane.

13. Firma GraFok zastrzega sobie prawo do wyjaśnienia i/lub anulowania zamówienia w przypadku podejrzeń naruszenia prawa, dobrego obyczaju, lub innych okoliczności wzbudzających wątpliwości, co do intencji kupującego.

14. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym GraFok są cenami brutto (zawierają VAT) i są wyrażone w złotych polskich (PLN).

15. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, te są naliczane zależnie od wybranej przez Klienta opcji dostawy towaru.

16. Firma GraFok.pl wystawia paragon niefiskalny lub fakturę VAT (VAT 0)na zakupiony towar. W celu otrzymania faktury VAT należy wcześniej zgłosić taką wolę i podać właściwe dane w odpowiednim miejscu w formularzu zamówienia.

17. Płatności za towar są realizowane jedynie w formie bezgotówkowej na podane konto bankowe firmy. Nie ma możliwości dokonywania płatności gotówkowych. Szczegóły i opcje płatności i wysyłki są szczegółowo opisane w dokumencie Dostawa i Płatności .

 

III. Zwroty i Reklamacje

 

1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" kupujący ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. 

2. Towar podlega zwrotowi w stanie nienaruszonym, chyba że naruszenie było konieczne w granicach zwykłego zarządu.

3. Sklep GraFok.pl zobowiązuje się do zwrotu kwoty równej cenie zakupionego towaru. Pieniądze są zwracane niezwłocznie na podane wcześniej lub później wskazane konto bankowe nie później niż 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru.

4. Koszty związane ze zwrotem towaru ponosi Klient.

5. Towary dostępne w sklepie GraFok.pl są objęte gwarancją producenta.

6. Sklep GraFok.pl nie ponosi odpowiedzialności za błędy, uszkodzenia i/lub braki wynikające bezpośrednio z winy producenta.

7. Reklamacje dotyczące niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia i inne brak, Klient zgłasza za pośrednictwem e-maila na adres grafok@.pl

8. Klient składający reklamację jest zobowiązany do dokładnego opisania okoliczności, jakie były przyczyną zgłoszenia reklamacji, a także powinien w sposób właściwy udokumentować przedmiot reklamacji (np. poprzez wykonanie zdjęcia uszkodzonej paczki czy innego elementu). 

9. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.

10. Uszkodzony towar jest wymieniany na taki sam, pełnowartościowy, a jeśli wymiana taka będzie niemożliwa, to Klient decyduje czy oczekuje zwrotu pełnej kwoty zamówienia czy też negocjuje ze sklepem inny sposób rozliczenia (otrzymanie innego produktu, uzyskanie rabatu i inne).

11. Wysyłka wymienionego towaru wolnego od wad odbywa się na koszt sklepu Grafok.

 

IV. Postanowienia końcowe

 

1. Sklep GraFok.pl utrzymuje najwyższe standardy kontaktu z Klientami i dokłada wszelkich starań by Zamawiający byli w pełni usatysfakcjonowani. 

2. W przypadku zaistnienia sporu sklep GraFok.pl jest otwarty na wszelkie możliwości negocjacji i ustalenia warunków zakończenia sporu w sposób możliwie satysfakcjonujący dla wszystkich stron.

3. W przypadku niemożliwości bezpośredniego zakończenia sporu, Klient ma możliwość zwrócenia się do Rzecznika Praw Konsumenta lub Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowe

4. W przypadku wyczerpania się możliwości negocjacyjnych w sytuacji zaistnienia sporu, obie strony obowiązują przepisy wynikające z Kodeksu postępowania cywilnego.

5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy  jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.