Rising Sun
Odniesienie:
Rising Sun to planszowa gra strategiczna dla 3-5 graczy wykorzystująca area control, negocjacje i unikalną mechanikę walki z ukrytą licytacją
Rising Sun to gra planszowa dla 3-5 graczy, której akcja rozgrywa się w legendarnej feudalnej Japonii. Każdy z rywalizujących graczy prowadzi swój Klan do wygranej poprzez zdobywanie Punktów Zwycięstwa na przestrzeni kilku Pór Roku. Gracze będą tworzyć i zrywać sojusze, podejmować działania polityczne, wielbić bóstwa, przystosowywać swoje klany do zmieniającej się sytuacji i rozmieszczać swoje figurki na mapie Japonii. Punkty Zwycięstwa zdobyć można na kilka sposobów – od wygrywania bitew, poprzez utrzymywanie się w kluczowych Prowincjach, aż do wykorzystywania Cnót zgromadzonych przez twój Klan. Gdy nastanie zima, gracz z największą liczbą Punktów Zwycięstwa obejmie rządy nad Krajem Wschodzącego Słońca!
Atuty:
Następca Blood Rage
Wspaniałe figurki
Japońskie klimaty
Zawartość pudełka:
5 zasłonek Klanów
1 plansza do gry
7 kafli Świątyń
10 kafli Rozkazów Politycznych
21 podstawowych kart Pór Roku
(7 dla każdej Pory Roku)
5 kafli Polityki/Wojny
24 żetony Wojen w Prowincjach
(8 dla każdej Pory Roku)
15 kart Pór Roku z zestawu Herbacianego
(5 dla każdej Pory Roku)
15 kart Pór Roku z zestawu Jeźdźca
(5 dla każdej Pory Roku)
15 kart Pór Roku z zestawu Torii
(5 dla każdej Pory Roku)
5 żetonów Sojuszu
20 żetonów Warowni
(4 dla każdego Klanu)
20 żetonów Roninów
8 żetonów Kolejności Wojny
65 plastikowych Monet
10 znaczników Klanów
(2 dla każdego Klanu)
10 figurek Klanu Bonsai
10 figurek klanu Kai
10 figurek klanu Ważki
10 figurek Klanu Lotosu
10 figurek Klanu Żółwia
8 figurek Potworów
5 Wielkich podstawek dla Potworów
(po 1 dla każdego Klanu)
15 dużych podstawek dla Potworów
(3 dla każdego Klanu)
15 białych podstawek Shinto
5 czarnych podstawek Daimyo
1 instrukcja
Dodatkowe informacje:
Wiek: 13+
Liczba graczy: 3-5
Czas gry: 90 - 120 min.
Autor: Eric M. Lang
Ilustrator: Adrian Smith